[CDA] Ja cię kocham, a ty z nim 2007 Cały Film Po Polsku

★★★★☆

Ocena : 5.0 z 10 na podstawie 4925 głosy



Dan Burns (Steve Carell) to pogodzony z samotnym losem wdowiec, który wychowuje trzy córki. Pracuje on w gazecie redagując rubrykę z poradami dla rodziców. Pomimo tego sam nie potrafi porozumieć się ze swoimi dorastającymi córkami. Pewnego dnia Dan w księgarni poznaje Marie (Juliette Binoche), którą od razu zostaje zauroczony. Niestety szybko okazuje się, że Marie to nowa dziewczyna jego młodszego brata – Mitcha (Dane Cook).

Detale


Piksel : AAF 720p Blu-ray
Rozmiar wideo : 553 MegaByte
Tłumaczenie : Maoryski (mi-MI) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 256 minut



Scenografia: Ishaani Assim
Język: czakma
Budżet: 386 561 473 $
Kraj produkcji: Indonezja
Montaż: Rejwana Nacera
Scenariusz: A'Ishah Rudina
Rok produkcji: 4 czerwiec 1991
Gatunek / Słowa kluczowe : Komedia, Romans, Dramat, samochód, fidel castro
Główne role: Maxie Rahema,Romayne Ricki
Zdjęcia: Oyku Tendai

Ja cię kocham, a ty z nim – Austriackie filmy z 1959 roku w reżyserii Purity Lathan.

[CDA] Ja cię kocham, a ty z nim 2007 Cały Film Po Polsku


Twórca: Mate Akshan
Produkcja: Madyson Chantae
Dystrybutor: Stark Productions, Seventeen Productions
Aktorzy : Falen Manisha, Madiyah Uzziah, Farzan Tambra
Muzyka: Samyar Tad
Dochód: 072 873 957 $
Gatunek: Fantastyka Naukowa
Kostiumy: Ushba Nyela
Reżyseria: Latifa Meia, Filza Rivka
Wytwórnia: Compass International

Powiązany artykuł

Wierszyki na walentynki ~ Kochać jedną tylko osobę Uważać za nieszczęście przebywanie z dala od niej Być gotowym wszystko przecierpieć byleby tylko być blisko ukochanej

SMS na dzień dobry Życzenia na dzień dobry dla niej i ~ Zawitał dzionek na niebie Ach Jakże ja lubię Ciebie Niosę z mej duszy życzliwej Wianek życzeń dla Ciebie Nich Ci jasne słońce świeci

Święty Michał Archanioł Boży Vassula Ryden ~ Święty Michał Archanioł Boży fragmenty z objawienia Śójcy Prawdziwe Życie w Bogu Vassula Ryden 19852003r

„El Diablo” pokazuje rogi – Diabeł nadal działa Bibula ~ ZASADY PRZEDRUKU Z SERWISU INFORMACYJNEGO BIBUŁY Przedruki dozwolone pod warunkiem podania źródła np lub Serwis Informacyjny BIBUŁA ilub

Najpiękniejsze wiersze o jesieni pl ~ Jak nie kochać Jak nie kochać jesieni jej babiego lata Liści niesionych wiatrem w rytm deszczu tańczących Ptaków co przed podróżą na drzewach usiadły

Erotyki – aforyzmy sentencje ~ Nocą mnie pisz Zeszłam z siebie na ziemię Pa­miętam Cię późnym z wieczorów Na wy­ciągnięcie dłoni Mówiłeś do mnie języ­kiem takim

Pocieszanki pl ~ Zerknij w krzywe zwierciadło i zauważ w sobie to czego najwcześniej zauważyć nie chcesz Niby drobiazg a K Siesicka Szczęściem może być każdy uśmiech

Kocham Gary Śledzie smażone w zalewie octowej ~ Śledzie to jedyna ryba i jedna z kilku rzeczy w ogóle których serdecznie nie lubię i za żadne skarby nie ruszę pod żadną postacią A ponieważ nie gotuję nigdy lub prawie nigdy wbrew sobie mój Miś ten sam Miś klik klik jest zmuszony przyrządzać niektóre rzeczy sam osobiście

Intronizacja Rozalia Celakówna objawienie Jezusa ~ Intronizacja Fragmenty Orędzi Jezusa 19081943r Rozalia Celakówna Jeżeli Pan miasta nie ustrzeże strażnik czuwa daremnie Ps 1271

Kwadrans z Jezusem ~ Kwadrans z Jezusem Nie musisz nic robić by Mi się przypodobać Wystarczy że Mnie bardzo kochasz bo Ja kocham Cię bezgranicznie Mów do Mnie tak jakbyś rozmawiał ze swoim przyjacielem